Известие

Collapse
No announcement yet.

Бяла Imola се стяга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бяла Imola се стяга

    Здравейте, колеги! Тъй като винаги ми е било мечта да имам 33, а колегата Plamen33 ми вкара мухата точно за тази, та вече е пред блока. Повече снимки ще кача след двайсетина дни като се прибера. Засега, благодарение на Bobi33 нещата по стягането й вървят с пълна пара. Целта ми е да я докарам до приятен автентичен вид, засега нямам амбицията да я тунинговам. За радост е карана малко и повечето части по нея са оригиналните, но за жалост е обслужвана зле, да не кажа че изобщо не е, та се налагат определени инвестиции, но няма лошо, стига крайния резултат да е положителен.
    За момента ми трябва десен бял мигач и се чудя дали да я качвам на 14-ски. Оригиналните 13-ски са с лош външен вид, а гумите са директно за буклука. Като ще слагам нови гуми, може направо да сменя и джантите.
    ALFA 146 1.6 boxer 95 г. ЕХ; Subaru Impreza 2.0GX 04г.; ALFA 33 1.4 Imola 93г.

  • #2
    снимки, засега ръждата не я е почнала никъде
    Attached Files
    Last edited by vesselin777; d.m.y г., 11:54.
    ALFA 146 1.6 boxer 95 г. ЕХ; Subaru Impreza 2.0GX 04г.; ALFA 33 1.4 Imola 93г.

    Comment


    • #3
      Супер запазена изглежда!

      За джантите, аз карам в момента една 33ка на 13'' джанти и съвсем не ме кефят за динамично каране.
      Вози комфортно, но в завои се усеща като върху лукум.
      От друга страна, личи си, че окачването предразполага към по-динамично шофиране.

      Аз бих сложил 15''. Не е прекалено голяма джантата, гумите 195/50/15 са евтини и оставят някакъв комфорт все пак.
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #4
        Лети 14 Speedline от 33 QV / Permanent 4 искаш ли?
        - 4 излишни имам - 5,5 J ET39 са и централен 58,6 мм...нямат капачки.
        Ако си харесаш от фиат/лада/алфа155+ ще трябва да им разшириш централния отвор защото е 0,5 до 1 мм по-тесен и не лягат на главината...
        Мигачи скоро в олх бях гледал...не помня бели или оранжеви.
        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
        и делта

        Comment


        • #5
          Не е лоша идея с джантите. Ако искаш на лични прати някоя снимка и цена.
          За мигачите удрям на камък - или оранжеви или само леви. Явно ще купя чисто нов.
          ALFA 146 1.6 boxer 95 г. ЕХ; Subaru Impreza 2.0GX 04г.; ALFA 33 1.4 Imola 93г.

          Comment


          • #6
            За гуми и джанти моята слабост винаги са били 13 цоловите с гуми 205/60. Но за такива гуми трябват широки джанти поне 6 цола, които сами по себе си са екзотика, а и отделно намиране на хубави гуми си е приключение.
            За мен 14 цоловия Speedline много ще и отива, а за по-екстремно каране 195/50/15 ще е най-добрият избор. Карал съм и 205/50/15 но те НЕ ми харесват и не ги препоръчвам.
            alfa romeo sprint 1984

            Comment


            • #7
              Най-добре ще е да спрете веднъж за винаги да плямпате простотии за гуми над 13" за моторите 1.4! Кой какво го кефи е едно на ръка, но слагайки по-големи гуми си докарвате няколко бели на главата:
              Първо колата става дърво и не върви.
              Второ спирачките започват съвсем да не държат.
              Трето цялото предно окачване започва да се разбива
              Четвърто започва да вози като каруца.
              Слагайки по-големи джанти и гуми, съвсем естествено започваш да четеш в темата ка да подобрим спирачките, после в темите как да се борим със скърцащите и тропащи чаркове, накрая трошиме съединителя и други нещица и най-накрая уморени правим разликата между 1.4 и 1.7. Щото последният носи с успех по-големи гуми, но след опити с 15" и всякакви гуми съм се спрял на 175/70 14 за зимни и 175/70 13" за летни. Летните са компромис, но за сметка на това се държи добре с тях. Над 14" вече започва да не ги държи окачването.
              Разбита се, колата си е твоя, но за да сложат нещо от завода производител, значи са го тествали.
              Единственият ти разумен тунинг е да сложиш 1.7 мотор. Знам къде има читав.После и по-големи джанти, но не над 14".
              Ако искаш да я караш де. Щото ако ще я показваш само на снимки можеш да сложиш и 16"
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Нямам желание да я тунинговам с нов двигател. И аз мисля, че е най-добре на 13-ски или 14-ски с оглед на сравнително слабичкия двигател. Затова и писах за 14-ски. Целта ми е автентичен вид , не някакъв бесен оптичен тунинг. На 90 к.с. би било странно.
                ALFA 146 1.6 boxer 95 г. ЕХ; Subaru Impreza 2.0GX 04г.; ALFA 33 1.4 Imola 93г.

                Comment


                • #9
                  Та те спирачките са първото нещо, което да се смени по 33ката.
                  (Боби колко време ми го обясняваше, а аз си мислих, че Спринта ми спира...)

                  Едни апарати от Опел и вентилирани дискове от 145/146 са най-разумното нещо, което можеш да направиш по тая кола.
                  Фабричните спирачки на ужасни. И на усещане, и на постижения.

                  Но пък, 1.3 мотора ме учуди как свежо се развърта. На равното върви като 1.6 боксер в 145ца примерно.
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                    Та те спирачките са първото нещо, което да се смени по 33ката.
                    (Боби колко време ми го обясняваше, а аз си мислих, че Спринта ми спира...)

                    Едни апарати от Опел и вентилирани дискове от 145/146 са най-разумното нещо, което можеш да направиш по тая кола.
                    Фабричните спирачки на ужасни. И на усещане, и на постижения.

                    Но пък, 1.3 мотора ме учуди как свежо се развърта. На равното върви като 1.6 боксер в 145ца примерно.
                    По-скоро вентилирани от 1.7, защото пак го водите към минимум 14".
                    Има разбира се и 14", които ще го докарат на радиус колкото 165/70 13. но вече ще е на джанта и ще тропа ужасно.
                    Raider с тия упражнение си разсипа 33-ката, Бясната калинка и той слага 15", а после и аз, но накрая си дойдохме на нормалните размери. А на Данчо му беше една от двете с работещ климатик.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Вентилирани от 1.7 едва ли ще намери лесно, а и да намери ще му легне сигурно по-скъпо от преправяне към апарат от Опел.

                      Както и да е, за мен 13'' гума би била подходяща за ежедневно возене без претенции за даване на газ в завоите и каквото и да е удоволствие от шофирането. Язък за лекото и повратливо купе!
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                        Та те спирачките са първото нещо, което да се смени по 33ката.
                        (Боби колко време ми го обясняваше, а аз си мислих, че Спринта ми спира...)

                        Едни апарати от Опел и вентилирани дискове от 145/146 са най-разумното нещо, което можеш да направиш по тая кола.
                        Фабричните спирачки на ужасни. И на усещане, и на постижения.

                        Но пък, 1.3 мотора ме учуди как свежо се развърта. На равното върви като 1.6 боксер в 145ца примерно.
                        Не забравяи че и 145-цата е доста по тежка,хич да не е едно 150-200 кила може и да ги има.
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                          Вентилирани от 1.7 едва ли ще намери лесно, а и да намери ще му легне сигурно по-скъпо от преправяне към апарат от Опел.

                          Както и да е, за мен 13'' гума би била подходяща за ежедневно возене без претенции за даване на газ в завоите и каквото и да е удоволствие от шофирането. Язък за лекото и повратливо купе!
                          Значи, това да го говори някой неграмотен грък или американец ще го подмина, но....
                          Сцеплението е функция на теглото върху площта, по някакъв коефициет,
                          Иначе казано, като нямаш тегло да натиска гумата, то тя просто започва да се пързаля.
                          Мнозина са си счупили главите с по-широките гуми, точно в завоите.
                          Човекът ясно поясни, че иска да я кара тая кола, а не да я държи само за Италфестове и гъзария.


                          Ако искаш ела да ти покажа, как се движи в завоите моята. Бас държа, че неговата няма да може така, ако и слижите 14-15 " джанти или каквито се сетите там.

                          И тука ти ми отговори защо!!!!!????
                          Last edited by mordohy; d.m.y г., 00:06.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Така и така сте в офф топик...

                            При еднакво тегло и по-широка гума, размерът на контактната площ между гумата и пътя ще е същата по площ, но формата ще е по-широка и по-къса. При по-тясна гума контактната площ ще е по-тясна и по-дълга. По-широката контактна площ предоставя по-добро сцепление в завой.

                            За да не се правя на многознайко, в интернет има предостатъчно информация по темата, подплатена с формули, тестове, графики и т.н.
                            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                            Mazda 6 2.3 2005
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                              Така и така сте в офф топик...

                              При еднакво тегло и по-широка гума, размерът на контактната площ между гумата и пътя ще е същата по площ, но формата ще е по-широка и по-къса. При по-тясна гума контактната площ ще е по-тясна и по-дълга. По-широката контактна площ предоставя по-добро сцепление в завой.

                              За да не се правя на многознайко, в интернет има предостатъчно информация по темата, подплатена с формули, тестове, графики и т.н.
                              Да, но които никога не са били подплатени с факти и доказателства.
                              И не забравяй следното :
                              Няма човек на Балканите, тука и Турция слагам, който да е минал повече километри от мене на 33-ка.
                              Пържил съм я и в пустинята след Анкара няколко пъти, както и бързи преходи до Сент Мишел във Франция.
                              Хич не си се представям с 15" джанти, дето ги имах и трополенето ѝм.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X